Friday, October 16, 2009

1. FRAMES: Pengenalan

Jika melihat dinding rumah anda kosong dan merasa perubahan atau "a touch-up" adalah perlu untuk menaikkan seri rumah, juga bagi membangkitkan rasa "rumahku syurgaku" dan perasaan senang berada dirumah sendiri, maka saya perkenalkan produk FRAMES.

Sila layari senarai produk FRAMES untuk dekorasi terkini rumah anda.
Deco FRAMES ini siap untuk digantung di dinding rumah anda.

***Saya juga alu-alukan komen dari anda bagi kebaikan pelanggan dan produk saya.

Terima Kasih.

5 comments:

  1. saya sedang mencari frame utk.bilik tidur anak perempuan berumur 12 thn...nak letak di atas kepala katil (mcm backdrop...). color dinding lavender dengan list bahagian atas pink. boleh suggest tak dari koleksi mana yang sesuai...

    saya prefer kalau tema frame tu tak berat sangat...

    ReplyDelete
  2. Mama Fuza -
    Saya cadangkan "Burung Hitam Ceria" sbb ianya sangat sesuai utk anak2 dan juga sesuai diletakan pada kepala katil. Frame ni bercorakkan lakaran burung yg colorful dan moden.

    Backdrop "Burung Hitam Ceria" hitam, maka tidak menjadi masalah jika hendak dipadankan dengan apa2 warna dinding.

    Telefon or sms saya kalau Mama Fuza berminat.
    Thanks ya.

    ReplyDelete
  3. saya berminat dengan backdrop modern ada tak design yg lain selain dlm website yang dipaparkan.

    ReplyDelete
  4. ada lagi tak design lain.........

    ReplyDelete
  5. encik Amar, dinding ruang tamu saya light grey. saya bercadang nak letakkan frame. mungkin tuan boleh suggest frame yang sesuai.

    ReplyDelete